11 July 2013

Wall makeover by Na, anda mahu..? Saya juga... =)

Assalamualaikum...

Perasaan sangat teruja, bila mendapat perkhabaran dari blog Nadia Farahida, tentang beliau sedang mencari 3 buah rumah di kawasan Kuala Lumpur, Selangor atau Lembah Klang untuk dimakeover cantik-cantik dan setiap satu makeover bernilai RM500 yang mana sepenuhnya ditaja oleh Wall makeover by Na!

Bagi yang berada di luar kawasan yang disebutkan, tetap berpeluang menang hadiah iaitu 6 Stensils dengan design menarik pilihan Madam Na bernilai lebih RM90 setiap satu untuk dimenangi!!
      
Saya teruje tahap tak tahu nak start entri ni dari mana dan  macam mane.. =)
Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim.....

Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana sudah lama saya inginkan hasil kreatif dari Wall makeover by Na ini menghiasi dinding ruang tamu rumah saya.

Sangat admire dengan design ini..
dan berhasrat mahukan design ini di ruang tamu rumah saya


Satu masa dulu, selepas melihat entry Nadia tentang dinding di kediamannya telah
dimakeover cantik oleh Wall makeover by Na.. saya terus jatuh cinta! Terus teringin dan mengidam sangat-sangat...! Sungguh!! Tak tipu..

Entry-entry Nadia ini membuatkan air liuq saya meleleh tak sedar...haha [ok...ini bohong! =p]

Wall makeover paling murah dan cantik 
Hasil kreatif Wall makeover by Na, dengan Kalimah Allah di dinding bilir tidur utama.

Siapa nak makeover rumah secara percuma 
Hasil kreatif Wall makeover by Na, dengan pink polkadot yang sangat-sangat sweet di bilik tidur tetamu. [Naperlah saya tak terperasan langsung pasal GA Nadia yang ini. Kalo tak confirm joint gak..huhuh]

Dan Nadia ceritakan ketiga-tiga bahagian dinding yang telah di Wall makeover by Na di dalam entry ini:

Nadiafarahida dalam Utusan Malaysia
Dua bahagian yang disebut di atas, dan satu bahagian lagi ruang nak masuk rumah warna coklat yang menggunakan teknik cat dan plaster pokok buloh itu...arrrgghhh... sangat lah cun melecun!!

Berganda-ganda, bertambah teringin, mengidam...semuanya ada...alahaaiiiiii!!!

Dan-dan tu jugak saya terus like fan page Wall makeover by Na dan terus pm bertanyakan price ter-latest. Price yang diberitahu pasti sangat berbaloi dengan hasilnya nanti [saya sedia maklum tentang itu], namun hati kecil saya berkata, saya kurang mampu.. T   T sedih sungguh...

Tiap-tiap hari saya melihat update status Wall makeover By Na di fan pagenya... tiap-tiap hari jugak lah hati saya merintih mahukan dinding rumah saya cantik seperti dinding-dinding rumah mereka itu. Kadang berkongsi rasa dengan en.suami pasal hal ini, biasanya kami pujuk hati masing sama-sama, sabar dulu... ada rezeki nanti Insya Allah.. hajat itu pasti dipermudahkan.

Sedih mengingatkan... keinginan yang NAK sangat-sangat, namun terbantut dengan fulus yang TAK MENGIZINKAN... =( 

Ruang tamu rumah saya tidaklah besar mana, balik rumah sehabis seharian kerja di office kat sini lah  kami tiga beranak menghabiskan masa. Terlalu besar manfaat ruang tamu ini. Tempat berkongsi, berbahagi kasih sayang kami anak beranak. Jika diserikan dengan hasil kreatif Wall makeover by Na, alangkah lebih bermakna momment itu! 

Meskipun rumah sewa cuma, tidak salah untuk diberi sentuhan kreatif Wall makeover by Na.  Rumah sewa yang pastinya menjadi Baiti Jannati kami selama mana kami masih disini. Menyaksikan tumbesaran nanak kami, Khilfi Eusoff. Pastinya makin berkembang mindanya, dengan rumah yang bersih, cantik dan menarik... Lagi-lagi dengan adanya hasil kreatif Wall makeover by Na.., confirm bertambah-tambah berkembang minda dan tumbesaran Khilfi Eusoff bila setiap hari  memandang dinding yang super duper cantik itu... hiiihi...hopefully..!

Andai kata kami keluar dari Baiti Jannati kami ini nanti, biarlah sentuhan kreatif Wall makeover by Na tetap di sini. Agar penyewa selepas kami nanti dapat sama-sama merasai keindahan seni Wall makeover by Na ini. Insya Allah. 

Semoga berkat Ramadhan ini, ada rezeki saya untuk mendapat free Wall makeover by Na. Namun, jika rezeki tak berpihak kepada saya, pastinya Allah sudah menetapkan satu ketentuan, saya perlu lipat gandakan usaha untuk mendapatkannya dengan usaha sendiri~~Saya pasrah..

Mungkin perlu mulakan dengan menabung.. Sikit-sikit lama-lama hasil kreatif Wall makeover by Na pasti terpampang di dinding ruang tamu rumah kami. Insya Allah..
Tapi izinkan masa tu saya sebut Nadia Farahida adalah best friend saya...mujur-mujur dapat harga rendah berbaloi-baloi......huhuhu kan Nadia??


p/s :
Segala syarat-syarat sudah dipenuh.. sudah like fan page Wall makeover by Na, fan page Nadia Farahida juga.





2 comments:

  1. kakkk, terharuuuu sangatt dengan entryy nii T___T
    nanti nadia cuba bila yang terbaikkkkk dari yang terbaik ye. insyaAllahhhh kalau ada rezeki akak, nadia tolong terujaaa dulu utk akak. heheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah... Akak tulis apa yang akak rasa, bukan tujuan untuk kipas-kipas..fuh-fuh Nadia.. Kalau ada rezeki Alhamdulillah..takde rezeki pun Alhamdulillah..

      Harap2 berkat Ramadhan... Biarlah rezeki tu ada...mmmmmmmm
      Ameennnnn.. =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015